אם החייל שירה במחבל: "אני רוצה את הילד שלי בבית"

החייל סירב להצעת המשטרה הצבאית החוקרת לעבור בדיקה במכונת אמת, אך מנגד הסכים לשחזר את נטרול המחבל בזירת האירוע בחברון ולהתעמת עם גרסת מפקדיו והלוחמים שהיו לצדו.
קובי פינקלר 2 Comment on אם החייל שירה במחבל: "אני רוצה את הילד שלי בבית"

בית המשפט הצבאי האריך אתמול את מעצרו של החייל שירה במחבל בחברון לאחר שנוטרל לכאורה – ביומים בלבד בניגוד לעמדת הפרקליטות הצבאית שדרשה להאריכו בתשעה ימים • השופט בבית הדין מתח ביקורת על התביעה

צילום: Wissam Hashlamon/Flash90
החייל סירב להצעת המשטרה הצבאית החוקרת לעבור בדיקה במכונת אמת, אך מנגד הסכים לשחזר את נטרול המחבל בזירת האירוע בחברון ולהתעמת עם גרסת מפקדיו והלוחמים שהיו לצדו.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט הצבאי האריך אתמול (שלישי) את מעצרו של החייל שירה במחבל בחברון לאחר שנוטרל לכאורה – ביומים בלבד בניגוד לעמדת הפרקליטות הצבאית שדרשה להאריכו בתשעה ימים.

בדיון אמר סא"ל אדורם ריגלר, התובע הצבאי כי החשד שעולה מהחקירה הוא שהירי במחבל בוצע ללא צורך מבצעי. החייל טוען מנגד כי הירי בוצע בשל סכנת חיים לו ולכל מי שהיה בזירה. אדורם גם ציין כי ישנן סתירות בעדותו של החייל.

על פי החלטת עורכי דינו החייל סירב להצעת המשטרה הצבאית החוקרת לעבור בדיקה במכונת אמת, אך מנגד הסכים לשחזר את נטרול המחבל בזירת האירוע בחברון ולהתעמת עם גרסת מפקדיו והלוחמים שהיו לצדו.

עורך הדין אילן כץ, סניגורו של החייל, אמר כי "התביעה ביקשה להאריך את מעצרו בתשעה ימים והשופט קבע שיש ראיות לכאן או לכאן ולכן האריך ביומיים בלבד, למרות הטענות המנופחות של התביעה. בית הדין הצבאי לא נגרר ללינץ' התקשורתי נגד מרשנו".

השופט בבית הדין מתח ביקורת על התביעה ואמר כי הראיות נגד החייל אינן חד משמעיות. אמו של החייל אמרה לאחר הדיון: "תודה לכל האזרחים שתומכים. אנו עוברים ימים קשים מאוד. אני רוצה את הילד שלי בבית". מעצרו של החייל הוארך ביומיים".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מה מפריע ליעלון זה שחייל לא הקשיב למפקדיו או זה שמחבל מת?!

  2. 1

    חתיכת שיגעון העסק הזה כשהיה את רצח הזוג הנקין ובשער שכם הם שתקו 30 הרוגים יהודים שקט כשיש דם ערבי אוי ואבוי צריך לתבוע אותם על אפליה לטובת הערבים..